top of page
  • Foto van schrijverLejla Sejfic

Vernieuwde website zoetwarenbranche nu live!


De zoetwarenindustrie is voortdurend in beweging, dus werd het hoog tijd om de inmiddels verouderde website van de zoetwarenbranche een nieuw leven in te blazen en het weer mee te laten bewegen met de industrie! In samenwerking met Tonny en Maarten Vermeulen van online marketingbureau Pingwin, is Relevant Rohlof de afgelopen maanden hard aan het werk gegaan. En het resultaat mag er wezen.


Branchevereniging VBZ

In opdracht van VBZ, de Nederlandse branchevereniging in koek, snoep, chocolade, zoutjes en noten en Impliciet, dé community voor topexperts binnen HR, Organisatie en Communicatie, zijn we aan de slag gegaan. Eén van de kernwaarden van VBZ is ondernemend; niet afwachten tot er iets moet gebeuren, maar zelf kijken waar de knelpunten zitten en deze aanpakken. VBZ is trots op de zoetwarenbranche en draagt dit uit door duurzaam ondernemerschap te bevorderen, de dialoog aan te gaan met leden en stakeholders én het imago van de sector te versterken. En dat moet je natuurlijk terugzien op de website.


Zelfde inhoud, ander jasje

De vernieuwde website is er voor álle werkgevers én werknemers in de zoetwarenbranche. De website is er niet alleen om iedereen op de hoogte te houden van de activiteiten en initiatieven van sociale partners en iedereen te voorzien van het laatste nieuws, maar ook om belangrijke vraagstukken te beantwoorden, zoals: ‘Hoe stel ik als werkgever een risico-inventarisatie en -evaluatie op voor mijn bedrijf?’ of ‘Welke regels zijn er vastgesteld in mijn pensioenreglement als werknemer?’. Door open en transparant te werk te gaan, kan iedereen aansluiten. Verbindend te werk gaan is een must in deze omvangrijke branche. Benieuwd naar de opleidingsmogelijkheden binnen de zoetwarenbranche? Ook daarrvoor kan je terecht op de website, en nog véél meer.



Onze rol in het proces

Relevant Rohlof verzorgde het projectmanagement en was nauw betrokken bij de presentatie van de Arbo catalogus. Belangrijkste uitdaging daarbij was ervoor te zorgen dat werknemers en werkgevers kunnen vinden wat ze zoeken, zonder de inhoud aan te passen en zonder dat ze zich suf moeten klikken? Een lastig vraagstuk, maar door onze expertise hebben wij dit tóch gerealiseerd. De Arbo catalogus wordt op een consistente, overzichtelijke en dus gebruiksvriendelijke manier gepresenteerd op de vernieuwde website. Nieuwsgierig geworden? Neem dan snel een kijkje op www.zoetwaren.nl!


Benieuwd hoe Relevant Rohlof jou kan helpen? Plan dan snel een afspraak in!





bottom of page