top of page

Communicatieadvies - Communicatiestrategie

Zet de lijnen uit

Relevant worden, relevant blijven

Communicatiestrategie

Verover de wereld

Overtuigen, verleiden, informeren, ambassadeurs kweken, dwingen, prikkelen. Er zijn heel veel verschillende communicatiestrategieën om jouw doelen te bereiken. Hoe weet je welke de juiste is? En, om bij het begin te beginnen, heb je eigenlijk wel de juiste positionering gekozen? Hoe zie je jezelf en hoe ziet de markt je?  Ben je relevant jouw doelgroep en onderscheidend ten opzichte van de concurrentie? Wat zijn je doelstellingen en passen die wel bij je? Zijn jullie er klaar voor om de wereld te veroveren? Of is er intern nog werk te verrichten?

Positionering

Een goede communicatiestrategie start vanuit een passende positionering. Samen met jou onderzoeken we de markt en maken we keuzes. Wij helpen je je doelgroepen en stakeholders in kaart te brengen en de sentimenten te peilen. Realistische doelstellingen en KPI's te formuleren. En de juiste communicatiestrategie te kiezen. Met de juiste kanalen en middelen. 

Per doelgroep. Want als wij een ding geleerd hebben, dan is het dat een eenzijdige, alles bepalende communicatiestrategie niet het antwoord is op de complexe vraagstukken waar organisaties mee kampen. Differentiëren, uitvoeren, toetsen, leren van je fouten en bijsturen.

Heb je een specifiek vraagstuk waarvoor een separate aanpak nodig is? Dan staan we je uiteraard ook terzijde. In de loop der jaren hebben we ervaring opgedaan met rebranding, de inrichting van een leerplatform en verander- en projectcommunicatie.  

 

Op dit moment zijn we actief voor TIP Trailer Services, Mett, ISEO Consult en IDS. Binnenkort ook voor jou? 

bottom of page