Contentservices - Contentstrategie

Investeren in actieve content

Relevant worden, relevant blijven

Contentstrategie

Elke prospect heeft zijn eigen reis om tot een aankoopbeslissing te komen. Die reis start met een relevantie. Relevantie zorgt voor meer naamsbekendheid, meer leads, meer klantwaarde en uiteindelijk dus voor meer omzet. Relevantie begint bij actieve content:

  • Actueel

  • Consistent

  • Tijdig

  • Integraal (multi-channel)

  • Effectief

  • Vaak (frequent)

  • Efficiënt

En vooral: bij de juiste doelgroep! 

 

Investeren in actieve content ligt dus voor de hand

Bij Relevant Rohlof nemen we eerst de tijd om samen met jou de contentstrategie te bepalen. In vijf stappen komen we samen tot antwoorden op vragen als: 

  • Hoe helpt content bij het realiseren van de bedrijfsdoelstellingen?

  • Voor wie gaan we de content maken?

  • Welke content, welke presentatievorm en welke kanalen zetten we in?

  • Hoe plannen we de creatie en publicatie?

  • Hoe beheren we de content?

  • Welke resources spreken we aan?

  • Hoe meten we de effecten?

De antwoorden op deze vragen vormen jouw contentstrategie.

Tja, en dan? 

  • LinkedIn - Black Circle
  • Black Twitter Icon